укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2017
ПОШУК МОТО | 26.95
https://oh.ua/greencard/
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »

перелік тем поновити файли (3) [?]

Форум: Джимхана - Тип теми: (Топик) - Автор: relict [пвт]
SUBJ: Техника управления мотоциклом при выполнении фигур джимханы

Увага! Тема під захистом від флуду.

Стор: 1 2
eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:relict 29/10/2013 5:07 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Блокування заднього кулка добре тільки як підготовча вправа і для вироблення звички тримати ноги на підножках. При проходженні траси однозначно повільніше.
На рахунок нахилів - на відео японців видно амплітудну роботу "до руля" в повороті і "від руля" на виході. Механіка проста - звішуєшся з нахилянням до руля і вагою на зовнішній підножці - переносиш центр ваги ближче до переднього колеса - відповідно радіус повороту менший.
Правда останній раз коли я відпрацьовував цю вправу в мене переднє колесо раз 5 пробувало в юз зірватись. Тобто навантаження зростає настільки, що при пізньому виконанні (ти ще продовжуєш нахилятись а мот вже почав повертати) є високий ризик навернутись.
Зараз нова фішка - стоянка не освітлюється і відпрацювання тільки при світлі фар. Швидкості впали на 50% Після 10хв відчуття ніби 100гр прийняв. Сприйняття пливе. Жуть. А у вас ще хтось тренується більш-менш регулярно?

MotoGym
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 29/10/2013 6:40 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Отлично. Может Хонда и у вас будет проводить Хонда Джимхана.


Блокування заднього кулка добре тільки як підготовча вправа і для вироблення звички тримати ноги на підножках

Не совсем понимаю, что вы имеете в виду.

Обратите внимание на базовые знания управлением мотоциклом.


eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MotoGym 30/10/2013 12:37 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Скільки не кажи початківцю тримати ноги на підножках - страх бере своє і ноги скидуються. З часом це долається. Якщо практикувати занос вправо то цей страх і рефлекс долається в рази швидше. Щоб продовжити занос треба витискати заднє гальмо і, хочеш-не хочеш, мусиш тримати ногу на моті.
На рахунок мотів - в мене GPZ-500 (кліпони) - 205кг споряджена маса, а товариш на FZ1 (руль) - споряджена 250кг. Достатньо напряжно на початках було.

MotoGym
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 30/10/2013 2:52 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Cкільки не кажи початківцю тримати ноги на підножках - страх бере своє і ноги скидуються. З часом це долається. Якщо практикувати занос вправо то цей страх і рефлекс долається в рази швидше. Щоб продовжити занос треба витискати заднє гальмо і, хочеш-не хочеш, мусиш тримати ногу на моті.


Как управлять мотоциклом на малых скоростях?
Зачем делать занос? Вы понимаете, что вы сами придумываете! Всё уже давно придумано! Учат этому в грамотных мотошколах.

Вы пишете в мото джимхановском форуме!!! В мото джимхане НЕ ИСПОЛЬЗУЕТСЯ ЗАНОС!


eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MotoGym 30/10/2013 2:57 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Шановний MotoGym, Ви путаєте технологію навчання і техніки виконання. Рекомендую перечитати мої пости ще раз.
Приношу свої вибачення, якщо я зачепив Ваші релігійні переконання у Джимхані. Не мав такого наміру.

MotoGym
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 30/10/2013 5:02 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Технологию навчання не путаю - этим проф занимаюсь.
Любые способы которые помогают контролировать мотоцикл лучше бесспорно нужны!

Попробуйте упражнение круговое движение с полным локом руля. Идеально 360 нужно выполнить за 2.5 - 3 сек.


eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MotoGym 30/10/2013 5:34 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Дякую, будем засікати .
В нас взагалі з прив"язкою до часу тяжко - нема з чим порівнювати. Буду вдячний за скхему з часом проходження супер/нормально/тормоз

MotoGym
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 30/10/2013 6:00 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Попробуйте GP8 http://www.youtube.com/watch?v=UPNxgRULJiA

Или clover leafe
и можно Pita GP.


eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:MotoGym 4/11/2013 10:28 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Трошки набралось інформації. Поворот з фул-лок простіше освоїти з контр-вивішуванням, а коли спокійно мотаєш два - три кола тоді переходити до звішування в середину. Швидкість зростає але вже не так страшно
Коли відпрацьовували GP8 надибали цікавий момент, не знаю як його мінімізувати)
1. стартанули, перший конус проскочили, проходимо другий конус
2. тіло в середині повороту, на виході чуть перетримуємо (нирок на вихід)
3. піднімаємо мот одразу з газом і тут ....
такий варіант дає нам (не факт що це правильно ) найбільше прискорення по прямій, але - що в мене що в товариша тоді переднє колесо відривається і весь час козлимо при виході. Аж смішно робиться.
Питання як позбутись того ефекту? Є підозра, що при умові ду-у-уже швидкого пілняття мота тілом/колінами цей ефект мінімальний. Але смикнути 200 кг за 0.5 сек
Буду вдячний за любі коментарі даної ситуації.

relict
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:3 100%
Кому:eugenblack 5/11/2013 9:44 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
какое у вас время на гп8? правильность/неправильность маневра вам покажет улучшение/ухудшение времени упражнения

eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:relict 6/11/2013 1:01 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
на жаль на час вже місяць як не їздимо - мокрий холодний асфальт. Гм, а це варіант - засікати для різних варіантів проходження. Будемо пробувати.

MotoGym
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 9/11/2013 7:49 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Не судите строго сделал сам вот этот сайт Одессы www.motogymkhana.od.ua

Сам в этом не шарю, просто надоели профи которые постоянно дурят $))

relict
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:3 100%
Кому:Всем 27/2/2014 3:52 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
ролик про правильную посадку на мотоцикле (от мото-школы "Safe Riding"):
https://www.facebook.co ... ?v=730922216926352

eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:relict 29/5/2014 10:32 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Вчора накінець нормально засік час. Пропоную створити окрему гілку або викладати тут результати:
Kawasaki GPZ 500S 2003
GP8 - 39сек

relict
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:3 100%
Кому:eugenblack 29/5/2014 10:02 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
мои данные за прошлый год -
Honda Bros 400 89го года
GP8 - 38-39сек.

у Мелкого на Ляпе 650 - 36сек.

relict
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:3 100%
Кому:Всем 16/7/2014 3:17 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
ниже на фото показательное сравнение корпуса райдера при объезде фишки.
одессит на верхнем фото отклонен чуть назад и повернул в сторону поворота не только голову, но и плечо, корпус. при этом внутренний локоть не поджимается под себя, а остается свободным.
предлагаю всем нам взять это на вооружение и отслеживать за собой посадку при маневре
Клікнути для збільшення:
разворот плеча_сравнение.jpg


Positive
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Всем 7/5/2015 11:53 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
https://moto.kiev.ua/fo ... 0400#1431019350400

eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Positive 11/6/2015 11:45 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Підвернулась тема:
До якого моменту гальмувати переднім колесом при проходженні 180гр повороту (поворот з малим радіусом).
Якщо занадто сильно відтормозитись до початку повороту - занадто довго йдеш на рівному газу в повороті.
Запізно - не можеш сильно покласти мот (щоб не впасти) і вилітаєш з оптимальної траекторії.
Покищо найшвидше получається якщо гальмуєш передком до половини повороту, далі рівний газ поки переднє колесо не націлилось на вихід і тоді вже підйом мота газом і торсом.
Найтяжче це плавна робота передніми гальмами в повороті.
Хто має якісь напрацювання в цьому питанні?

Positive
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 11/6/2015 12:31 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
У меня так: торможу передним и задним до трети поворота. Вторая треть - передний отпускаю, иду на газу с контролем задним тормозом. Третья треть - добавление газа.
НЕ утверждаю, что это все правильно, но к другому пока не пришел.
Клікнути для збільшення:
Безымянный.png


eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Positive 16/6/2015 4:26 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Супер, не додумався намалювати.
Так от - вся суть - подовжити червоний до жовтого. Оранжевий - це компенсація помилки входу (зашвидко відгальмувався) відповідно чим коротший оранжевий - тим динамічніший прохід конуса.

SerDUKE
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:7 100%
Кому:Усім 2/7/2015 7:30 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
http://www.youtube.com/watch?v=bMORWt6-wzQ



deranged
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:SerDUKE 3/7/2015 11:06 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Команда!

SerDUKE
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:7 100%
Кому:Усім 25/1/2016 11:01 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Хай тут буде.

http://www.youtube.com ... 68274402_171428889



eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:SerDUKE 26/1/2016 12:38 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Хай тут буде.


в мене враження, що вони підножку використовують як третю точку опори. Получається мот на трьох точках плюс нога для балансу і моментами впирається. Техніка для підготовленої площадки і підготовленого мота (


SerDUKE
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:7 100%
Кому:Усім 1/5/2016 11:36 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я вот все думаю теперь на тему площадок вместо подножек и их помощи/поддержке при наклонах сверх меры.
П идее, когда нога на подножке, то как-то рефлекторно ее приподнимаешь после касания об асфальт. Если при этом достаешь еще и дугой, тогда скорость чутка падает, моц притормаживает железом об асфальт и якорится, заваливается как тут в конце ролика.
Площадка, с которой можно было бы ногу не убирать дала бы третью точку опоры и помогла бы все же проскольцить и не завалиться.

http://www.youtube.com/watch?v=oOXkz7bDT4w



[Пост змінено: 01/05/2016 11:36:38 - 8 годин 8 хвилин тому]
ZZ top
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 6/6/2017 0:14 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Комради а що скажете про це відео?

[youtube]youtu.be/GEVYjn9kKx4[/youtube]

[Пост змінено: 06/06/2017 00:16:23 - 19 годин 28 хвилин тому]
ZZ top
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 6/6/2017 0:20 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Перепрошую, щось пішло не так. Отже:
http://www.youtube.com/watch?v=watch



eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 12/6/2017 1:26 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Питання до всіх - збираю статистику. Чи відчував хтось зміни в щепленні після інтенсивних тренувань? Наскільки зміни і наскільки інтенсивні тренування?
Мав тренування 2і години, відпрацьовував швидкий розворот 360 навколо конуса. Час розвороту зменшився, коли підняв оберти на просковзуючому щепленні. Таким методом можна безболісно підібратись до межі найшвидшого проходження на мою думку. Під час тренування температура масла підскочила до 80-90. А на наступний день прийшлось попустити тросик зчеплення, бо хапати почало тільки в кінці. Тобто підсмалив конкретно. Зчепа нова EBC - пробігла 5тис.

eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:SerDUKE 12/6/2017 1:37 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
>П идее, когда нога на подножке, то как-то рефлекторно ее приподнимаешь после касания об асфальт. Если при этом достаешь еще и дугой, тогда скорость чутка падает, моц притормаживает железом об асфальт и якорится, заваливается как тут в конце ролика.
>Площадка, с которой можно было бы ногу не убирать дала бы третью точку опоры и помогла бы все же проскольцить и не завалиться.

Помилка в малому газі імхо. Коли чуєш чирк, але маєш газ і зчеплення, то попустиш більше зчеплення і просто проореш і поїдеш далі. Я носком чобота слухаю асфальт, черкнув - треба додати чуть обертів. Площадка, звісно, це все нівелює, але, мені здається, просто витягуватиме помилку пілота.

ZZ top
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:eugenblack 16/6/2017 9:47 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я взагалі намагаюсь щеплення не чіпати. Як рушив з місця так більше його не торкаюсь, швидкість регулюю тільки газом та заднім тормозом відповідно. Що власне з моїх спостережень, це те що ланцюг має бути відповідно підтягнутий, якщо ні, то на малих швидкостях регулювати швидкість мотоцикла стає важче в зв'язку з тим що з'являються ривки, втрачається плавність при зміні швидкості.

potomok
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:ZZ top 17/6/2017 3:39 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
на деяких моделях мотоциклів без зчеплення практично неможливо їхати. Але про подальші проблеми від цього я не чув

eugenblack
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 20/6/2017 1:04 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Спеціально перевірив варіант без просковзуючого щеплення. Резльтат у варіанті за/проти:
За:
- не палиться щеплення;
- не треба працювати головою, контроль тільки газу і заднього гальма (у випадку просковзуючого щеплення йде різна робота зчепою, газом і задніми гальмами );
Проти:
- мала швидкість проходження розворотів;
- повільна розкрутка двигуна на виході (в порівнянні з просковзуючим щепленням)
- висока імовірність навернутись, якщо замалий радіус ізза заглохшого мотору тобто наступне:
- відсутність резерву потужності (в порівнянні з просковзуючим щепленням)
- в основному для легких, малокубатурних мотів.
Буду радий аргументованим запереченням, якщо такі є.

Стор: 1 2

Незареєстровані користувачі не можуть брати участі в спілкуванні.
РЕЄСТРАЦІЯ

час роботи скрипта: 0.45 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua