укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2017
ПОШУК МОТО | 28
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »

перелік тем поновити файли (1) [?]

Форум: Обговорення екіпіювання - Тип теми: (Топик) - Автор: golub [пвт]
SUBJ: Выбор мотошмота для дальнего путишествия!!!

Увага! Тема під захистом від флуду.

golub Кому:Усім 22/9/2017 8:35 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Здравствуйте.. Майский трип сего года показал больное место моего обмундирования.. ВЫехал в обед при +32, а вечером приехал в +6 и град.. Поэтому прошу помощи в выборе универсального шмота, так как на след год намечены дальние трипы с разнотемпературными странами.. Знаю что все универсальное плохо, но выхода нет, возить разную одежду не хочется, да и место важно...
Поэтому выбираю вот из этого:
1. http://www.joerocket.com/textile-jackets/alter-ego-30
2. http://www.clover.it/eng/prodotti/text ... avana-2-wp_291.php
Мне лично первый вариант нравится больше, так как во втором ехать в +36 будет жарковато.
Помогите советом!!! Может еще чего посоветуете!!!


[Пост змінено: 22/09/2017 08:36:26 - 21 годин 47 хвилин тому]
slowpoke
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 22/9/2017 10:48 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
перший варіант закороткий, як на мене, для поїздок в стилі "цілий день", +6 і град

в будь-якому варіанті в +36 буде гаряче

Я б брав другу куртку, + штани з кордури і підкладкою на холодну погоду і джинси - на теплу. В мене приблизно ось такі куртка і штани. В такій куртці в +10 їхав півдня - вдягнув підкладку її рідну, термофутболку, товсту термовутболку. Було прохолодно. Штани теж були з підкладкою.


До того ж - про гарячу погоду: читав (дивився) десь іноземця, що оповідав свій досвід їзди на мото: молодим він їздив в футболці літом і дивився на мотоциклістів в екипі як на збоченців.
Потім з роками зрозумів, що куртка з банальною футболкою під нею дозволяє потихеньку випаровуватись поту на швидкості і охолоджувати таким чином райдера. Дозування випаровування відбувається регуляціею вентиляційних отворів. А от просто футблока без куртки (наприклад) висихає моментально і далі охолодження тушки райдера вібувається тільки за рахунок різниці в температурі між повітрям і тілом. А для повітря +36 і тіла +36.6 вона не така вже й велика.


Soul Shaker
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 22/9/2017 11:07 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Універсальний екіп для такого діапазону температур навряд вдястся знайти...
А от для жарких поїздок з можливістю підодітись раджу звернути увагу на Revit Tornado або аналоги по іншим канторам плюс возити з собою дощовик...
Ще один цікавий варіант це фірма Tour Master.в них весь екіп заточений під це діло


golub Кому:Soul Shaker 22/9/2017 11:24 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я ехал именно в Revit Tornado одев поверх дождевик. В +6 было нормально, жена промерзла. Очень длинную куртку не хочу, зимой не езжу.. Да и я холодолюбивый.. Вот поэтому мне первый вариант и нравиться.. Жарко едешь в сетке, прохладнее стало , одел куртку непродувайку, еще стало холоднее, поддел подкладку . А вот эти все куртки с открывающимеся клапанами на груди , спине , ногах не спасают в жаркую погоду.. Был костюм Поло Фарао..


Florist
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 22/9/2017 12:20 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Катаю тоже в Revit (правда Sand 2 ). Ехал при +2 все подстегнуто было-комфортно. При температуре выше +30 комфортно только при движении. Универсального экипа наверное не существует. На жару одеваю сетку СПИДИ.


[Пост змінено: 22/09/2017 12:21:55 - 18 годин 2 хвилин тому]
Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 22/9/2017 11:03 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Скажу по власному досвіду: друже, ти намагаєшся зробити нереальне. Ніякий, підкреслюю, ніякий екіп тобі не забезпечить комфортне пересування в діапазоні температур 30 градусів. Це абсолютно нереально. Це все одно якби ти спробував знайти звичайний одяг, в якому однаково комфортно і взимку, і влітку.
Тому я особисто тобі раджу подумати про багатошаровий варіант. Що це таке:
1. Термобілизна - вона відводить піт від тіла і не дає йому перегрітись або переохолодитись. Оскільки у тебе 2 протилежні режими пересування, тобі потрібні 2 варіанти білизни - зимова і літня. І ту, і іншу бери з еластану, я таку тягаю взимку - все супер, а щоб ти розумів, я цього року їздив до батьків 200 км. при температурі повітря 0 градусів. Місся в згорнутому вигляді займає понти.
2. Протектори від ударів об асфальт - ендурні наколінники (шарнірні, ясенхер, тільки не монстроподібні кросові, а скромнішого розміру), компресійні шорти (там є протектори для захисту стегон і жопи), черепаха (звичайна стрітова, без ендурних плечей). Вони захистять тебе від ударів при падінні.
3. Захист від холодного вітру - туристичний або рибацький одяг, тут вибирай який тобі по розмірах підійде, голосне щоб він реально не продувався і налазив вільно згори на все те, що в п. 1 і 2.
4. Дощовий костюм - він захистить тебе від негоди, до того ж він реально не продувається, і тому навіть при близьконульовій температурі тобі буде не холодно.

Взуття і шолом бери такі, в яких тобі буде зручно. Для туризму бажано фліп-ап, він зручніше інтеграла тим, що його не треба знімати для спілкування, крім того сучасні фліп-апи мають вбудовані темні окуляри - охуєнна річ, коли тобі в очі сліпить сонце.
Взуття таке, щоб в нім було зручно не тільки їхати, а і ходити, я особисто раджу Alpinestars Supertech, вони мегазручні, і не дивлячись на їх абсолютно трековий вигляд для туризму ідеальні, я в них в гори лазив, а так як в них є внутрішній чобіток, то його можна випрати окремо, шкіри там майже нема, сохне він швидко, і ноги в тебе не смердітимуть і не вкриються грибком. А це під час дальняків мегаважливо. Туристичні чоботи не раджу, в мене були Дайтона Роад Стар ГТХ, мембрана гортекс, всі понти, недешеві, так от - коли я роззувався навіть після пари годин в них, всі навколо носи затикали, бо вони зовсім не мають вентиляції. А захист там чисто символічний...

Окремо про перчатки. Їх треба мати три пари. Одні літні вентильовані, одні зимові утеплені і одні гумові величезні. Останні - коли потрапиш під дощ, щоб ти міг їх надягти згори будь-яких. Інакше пальці промокнуть, замерзнуть, а далі ти їх можеш і відморозити. Гумові перчатки є в господарських магазинах. ВСІ перчатки обов'язково з захистом не тільки долоні, а й зап'ястя, тобто довгі. Якщо ти собі зламаєш при падінні зап'ястя - твоя подорож скінчилась на пару місяців.

Також необхідні елементи утеплення - теплий підшоломник, можна лижний, лижна маска з захистом шиї, термоноски (бажано кілька пар, і довгих, до середини гомілки), неопреновий пояс для захисту нирок, протидощові бахіли такого розміру, щоб налазили на взуття. Повір - місця воно займає понти, а виручити може конкретно.

Окремо скажу про підготовку мотоцикла саме для такого екстриму. Необхідно буде встановити:
1. Ендурний захист рук на кермо. Коли пальці не обдуваються - вони і не мерзнуть.
2. Електропідігрів ручок керма. Я їздив при нулі з ним і без, так от без підігріву мало пальці не відморозив.
3. Бажано електропідігрів сидіння, при чому не жопи - вона не мерзне - а стегон, тобто з боків сидіння повинно бути теплим. Але то не критично.
4. Нормальний вітрозахист. Бажано мати з собою два скла на мот (якщо, звісно, у тебе немає підйомного скла, як на Ямахе ФЖР). Одне скло високе, до рівня очей, крізь нього ти будеш дивитись коли холодно, інше низьке, типу стріт, воно потрібно в спеку. Високе скло обов'язково треба оклеїти бронеплівкою (нею обклеюють фари), бо якщо ти його випадково поб'єш - їхати тобі буде дуже некомфортно.

Якось так...


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 22/9/2017 11:06 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Щоб ти розумів - отак я їхав при температурі нуль. Доїхав без питань, не змерз.
Клікнути для збільшення:
p1014559.jpg


golub Кому:Летний 23/9/2017 7:48 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Вы немного не допоняли.. Я езжу на мотоцикле в котором есть и подогревы и обогревы, и все что нужно. С перчатками и обувью проблем нет , как и дождевиком . Езжу в термобелье, и вопрос не в этом.. Я указал на проблему, и указал на конкретную модель конкретного бренда.. Что подобное есть у других производителей одежды? Может есть чтото у более именитых производителей? joerocket вполне справится с задачей от 0 до + 36, но мне сама фирма не очень нравится, у жены их куртка.. ВЫ поймите, что уезжая на 10000 км не наберешь шмота на двоих полные кофры, поэтому он должен быть многослойным.. Может кто что видел, пользуется???


Nord
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 24/9/2017 11:21 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Тоді дивись турінговий одяг Alpinestars або Dainese, нарікань на їх якість я ще не чув. А по ціні вони десь так само як і жрокет.


jelezjka
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Відгуки:115 99%
Кому:golub 25/9/2017 0:00 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
использую Revit cayene Pro и BMW Rally 3, лучше екипа не встречал (не исключаю, что существует). Revit даже больше нравится наличием теплой подкладки, в остальном почти одинаковы,за исключением мощной защиты спины у БМВ. много вентиляционных каналов, горетексовская сьемная подкладка от ветра и дождя и теплая подкладка у Revit. Вообщем очень универсальные.


blurb
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 30/9/2017 9:56 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
У Knox весь екіп за таким принципом - куртки різних фасонів (від дощу/вітру) окремо, протиударний захист окремо, тепла піддівайка окремо.


golub Кому:blurb 2/10/2017 9:11 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Knox хороша для города.. Для долгих дальних путешествий не подходит. мне то точно((.Но спасибо за помощь в выборе..


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 2/10/2017 7:56 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
www.fieldsheer.com

Мы с женой купили их топовые варианты текстильных шмоток, на сегодня это -
модель текстильной куртки Quattro. Я купил только куртку, жена - полный костюм. Там три слоя в куртке и в штанах два. В куртке - основной с защитой на спине, локтях и плечах из кордуры с кучей регулируемых дыр для вентиляции спереди и сзади, потом под ним - съемная мембрана от дождя и потом - самый внутренний слой, теплая подстежка.

В принципе, в костюме можно ездить круглый год, кроме зимы - жена ездит и не жаловалась. В дальняки я езжу только в этой куртке, на ходу она приемлема и в жару, в полном варианте я в ней катался и в ноябре в Киеве, и в Норвегии летом под проливным дождем в +10. Немного задалбывает все эти слои перестегивать и вентиляцией управлять, но жить можно.

Штаны у меня Rukka (тоже классный бренд и в Европе многие его носят) RCT и для жары они слишком теплые, поэтому для лета еще есть Draggin Jeans с кевларом (только они делают их на мой рост) и на дождь поверх них я иногда надевают легкие штаны из типа мембранной болоньи, сшитые по дешевке в одном туристическом ателье в Киеве.

В принципе, я покупал все, руководствуясь наличием моделей на мой рост (2+ м), а ты, если пониже, можешь поискать другие варианты. Например, кевларовые мотоджинсы выпускает куча контор.


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 2/10/2017 7:58 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
И там тебе еще BMW Rallie 3 советовали - тоже отличное шмотье, рекомендую, я бы купил, но они высоких размеров не делают, а так - это даже получше Fieldsheer, наверное.


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 2/10/2017 8:06 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Та модель clover, что ты указал - очень похожа на мою куртку. Вторая куртка, joerocket, не то, там слишком мало вентиляции, по-моему...


vladimir-od
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 2/10/2017 8:46 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
А какой у тебя размер одежды?


golub Кому:vladimir-od 3/10/2017 10:27 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
У меня XL-XXL. Как раз joerocket и делает то что мне нужно. Там в основе куртка-сетка. Хочешь чтоб не продувалось и утеплиться , одеваешь еще куртку сверху.. Хочешь еще утеплиться, подстегнул подкладку.. Из всего что советовали такого нет и в жару будет жарко.. И дождевые подстежки это фигня, ничто не заменит дождевик!!! Ну и еще один момент, както в этих туринговых костюмах смешно буду выглядеть на голде или виктори вижн, а на БМВ ГТЛ еще ничего.. Поэтому эстетический момент тоже присутствует..
ПС. Все равно всем спасибо за советы..


vladimir-od
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 3/10/2017 4:58 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Да, маловат будет. У меня просто валяется без дела БМВ Ралли Про


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 3/10/2017 10:17 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Зачем тебе тогда костюм, если ты ориентируешься на отдельные шмотки?

Я вот летом езжу в черепахе поверх обычной футболки, сверху - джерси на размер больше и, если дождь - дождевик.

Подстежка дождевая - норм, дело в том, что дождевики обычно мешковаты и их сильно треплет ветром и они от этого быстро изнашиваются, плюс, слишком широкие рукава лезут в поле зрения зеркал, неудобно и не аэродинамично. А еще вода с дождевика, если он не комбез с ног до головы, стекает на штаны и в промежность. Там, в итоге, все мокрое. Если первый слой картки - текстиль, все несколько иначе ощущается и вода попадает вниз не сразу, на небольшой или короткий дождь хватает не промочить причинные места.


golub Кому:Uncle ЬЇ 4/10/2017 12:28 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Опять не внимательно прочли и отписались.. Не отдельные шмотки нужны, а одежда для мотопутешествий.. Я не могу набить 3 кофра шмотками для себя и жены и уехать на тыщ 10.. Хорошо подобранный дождевик не треплет, а на Виктори и голде ваще ветра нет)) и зеркала не закрывает.. И он должен быть раздельным!!! Одевать кобез тяжело и небыстро, а в раздельном куртку можно снять после дождя, а в брюках дальше валить по лужам. Никакая подкладка не спасает от ливня!!! А куртка мокрая.. От дождя я защищен, ищу хорошую одежду))).


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 4/10/2017 12:54 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Ты не прав, утверждая, что никакая прокладка не спасает от ливня. Почему-то меня моя отлично спасает. И, если ты и так все знаешь, зачем тут спрашиваешь?


golub Кому:Uncle ЬЇ 4/10/2017 1:30 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Да прокладка спасает, но как ты потом дальше едешь в мокром?. Или не снимаешь пока не высох?. А как быть если из под дождя и в отель?
ПС. Я не все знаю, поэтому и спрашиваю... Вот хочу такое как в Джорокете , только качественнее..


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 4/10/2017 4:47 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Куртка после любого ливня в движении высыхает за полчаса. Мы как-то ехали день по Турции, промокали раз пять. Высохли все пять раз, в движении.

Все виденные мной качественные текстильные куртки содержат непромокаемую подкладку внутри. Наверное, можно ездить и в дождевике, я летом в Европе видел пару таких чуваков, но большинство ездят в куртках.


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:Усім 4/10/2017 5:50 PM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Из-под дождя в отель - так и валишь, стоишь на ресипшене, а с тебя течет. Ни разу никто и слова не сказал. В Румынии как-то даже запарковали байки прямо там, перед стойкой клерка, на коврике.

В Стамбуле как-то утром под шмотками были лужи, одел мокрое, поехал, высох.

А кому сейчас легко?


golub Кому:Uncle ЬЇ 5/10/2017 7:51 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
>Куртка после любого ливня в движении высыхает за полчаса. Мы как-то ехали день по Турции, промокали раз пять. Высохли все пять раз, в движении>
Одно намокать 5 раз, совсем иное ехать под ливнем двое суток. Тождь совсем не в напряг в +20, и неприятен в +5. Некоторые мои знакомые вообще в дождь не едут, сидят в отелях или дома, а мне пофиг, тут дождевик в помощь...


Uncle ЬЇ
Якщо кликнути можна побачити фото повністю
Кому:golub 5/10/2017 9:29 AM | 1 | # | в LiveJournal в FaceBook
Я ездил и по двое суток. Но такое случается, как ни крути, крайне редко. Да, в этих случаях я запаковываюсь по-полной - дождевик и непромокаемые shell-штаны. Они практически не занимают места. А жена за мной сидит и выше - на нее воды мало попадает и хватает костюма.



Незареєстровані користувачі не можуть брати участі в спілкуванні.
РЕЄСТРАЦІЯ

час роботи скрипта: 0.47 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua