укр eng рус
форуми | щоденники | YouTube | спільноти | архіви | пошук | uaмото | ПДР | FAQ | контакт | реклама | крамниці | хто є хто | 2017
ПОШУК МОТО | 26.9
https://oh.ua/greencard/
Ім'я: Пароль: Забули пароль ? +РЕЄСТРАЦІЯ [?]
Увага! Вхід по незахищеному з'єднанню. Щоб захистити передачу даних клікніть тут »

Архів: Реклама [»]

Реклама

Яку мотосигналку вибрати?

в livejournal в facebook


Переглядів: 172 • Останній перегляд: 22/11/2017 17:53


Фото для привертання уваги

Електроніка на сторожі мотоцикла

З кожним роком кількість викрадених мотоциклів і скутерів росте, а надії на ментів немає, треба боротися за свій мот самому. Пояснити ріст викрадень просто – чим більше байків на наших вулицях, тим більше вони привертають увагу всяких п***расів і тим легше сплавити викрадену техніку в іншому регіоні України чи продати її на запчастини. 

І хоча ланцюги та замки не втрачають своєї актуальності, електронні сигналки наступають. Найпопулярніші в даний момент два види захисту – замок на диск із вбудованою сигналізацією та самостійна сигналізація, типу автомобільної. Обидва варіанти мають свої переваги і недоліки, тому зробити вибір досить геморно. Власне, так і виникла ідея цієї статті – звести до одного порівняння всі аргументи за і проти різних сигналок.

Скоби на диск із сигналками з’явилися вже давно і зараз навіть у таких «дороговалютних» брендів як ABUS стартують від 60 євро. Недивно, що чисто механічні замки на диск потрохи відходять у минуле.

Для прикладу візьмем сигналки із асортименту популярного інтернет-магазину. Традиційні сигналки представлені фірмами Steel Mate (850 грн), Pandora (3100–3720 грн), Scorpio (9600 грн). Замки на диск – різні моделі ABUS (890–2500 грн). 

Обговорювати механічну частину замків на диск не має особливого сенсу, там все зрозуміло – чим більше металу і кращий циліндр, тим надійніше (і ясно, що дорожче). 

Принципову різницю у двох підходах видно з порівняльної таблиці (скопіпащена з журналу  БАЙК):

Традиційна сигналка

Сигналка в замку

ПлюсиПлюси
Можливість двостороннього зв'язкуІнсталяція не потрібна
Гучна сиренаМожна використовувати одночасно на кількох байках. Зручно, коли міняєш мотоцикл
Легкість у використанніДодатковий механічний захист (скоба на диск теж працює)
Мінуси            Нестандартний сигнал сирени
Зазвичай треба врізатися в електрику мотоциклаНе садить акумулятор
Габаритна сиренаНадійність – німецька якість ABUS давно перевірена
Найчастіше звук сигналу стандартний, як у будь-якого автомобіляДеякі замки додатково комплектуються ланцюгом
Ризик посадити акумуляторМінуси
Всі недорогі сигналки легко зламуються код-граберомВідсутній двосторонній зв'язок
Недорогі моделі – це мутний китай із усіма болячками. Ті, що якісніші – дуже дорогіТреба знайти місце для транспортування

 

Найбільша перевага і в той же час найбільший недолік традиційної сигналки – двосторонній зв’язок, бо не секрет, що більшість із них мають слабозахищений радіоканал і перехоплюються код-граберами. В цьому плані одностороння сигналка круче. 

Номальний варіант – фірмова сигналка, для якої передчабене підключення на мотоциклі (як у БМВ) з нестандартним сигналом сирени. Правда, все одно залишається питання до надійності її радіоканалу. Ну, і непогано би ще доповнити електроніку якимось ланцюгом.  

Якщо на мотоцикл фірмова сигналка не передбачена чи її ціна рветься в космос, то є сенс вибрати скобу на диск із сиреною. Принципова різниця між різними моделями там одна – який датчик використовується. В найпростіших моделях стоїть датчик удару, у дорожчих – 3D-датчик, який працює за принципом гіроскопу і має набагато вищу чутливість (достатньо покрутити рулем чи підняти байк з підніжки). Оскільки двостороннього зв'язку нема, то електроніка такого замка кожні 20 секунд опитує датчик і буде включати сирену доти, поки він спрацьовує. Якщо мотоцикл спробували зняти з підніжки, але потім залишили його в спокої, то сирена покричить і затихне через 20 сек.  

Іще одна класна новація, яка з’явилася відносно недавно, – GPS-маркери (коштують біля 2000 грн). 

Це мініатюрні пристрої розміром із сірникову коробку, в які вставляється SIM-карта і вони через мобільний зв’язок та з допомогою GPS-супутників інформують власника про місцерозташування мотоцикла. По-суті, це страховка на випадок крадіжки і покладатися виключно на таку штуку не варто, але маркер прекрасно доповнює механічний захист. У того ж АБУСа замок 8077 Granit Detecto доступний у варіанті із ланцюгом. Якщо додатково на мотоцикл поставити маркер, то виходить оптимальна схема захисту із різними елементами: ланцюг, замок на диск із сигналкою і GPS-маркер.  Завдяки маркеру, мотоцикл можна відслідкувати навіть у випадку угону. Головне добре сховати сам маркер, щоб злодії його не виявили одразу. 

Зрештою не треба забувати, що ніякий замок чи сигналка не гарантують захист від угону. Треба добре думати, де паркуватися і наскільки залишати мотоцикл – подалі від проїжджої частини, в людному освітленому місці і все таке. Береженого бог береже!


час роботи скрипта: 0.23 секунд

Персональный счетчик статистики WWW.MOTO.KIEV.UA GOBLIN SHOW - ODESSA zaimka.net
  moto.kiev.ua topgun.org.ua rcracing.com.ua